Frank Montasell ens presenta el seu segon treball en solitari, “Tornarem a Néixer”

Actualitat HIT103

Després de 10 anys acompanyant a infinitat d’artistes i girant amb projectes propis com Sol Lagarto o Marina BBface & The Beatroots, el guitarrista, cantant i productor Frank Montasell entra en escena amb el seu debut, “Mai és Massa” (Discmedi 2016).

Un disc carregat de ritmes negres i rock amb el que voltarà pels racons del pais i el durà a participar a la Marató de TV3 amb la cançó “Quan jo feia moure el mon”.

Després d’una pausa als escenaris durant el 2017, arriba amb força el seu segon treball “Tornarem a Néixer” (Discmedi 2018). Noves cançons i noves histories amb un so revisat i una evolució clara i desvergonyida cap al Pop més fresc, tot i no perdre mai les arrels.

És novetat a Hit 103!

Tagged

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.