UN CONCERT, UNA POSTA DE SOL
Amb l’arribada de l’estiu torna el De Gust, el cicle de petits concerts a la fresca al Portal 22.
La quarta edició del ‘De Gust’ presenta cinc directe de petit format a la terrassa del Portal 22 de Valls, un espai bonic, acollidor i recollit que permet gaudir dels artistes de forma íntima i propera.
Un any més, el De Gust presenta un cartell equilibrat amb una acurada selecció d’artistes de gran talent i personalitat pròpia que ens faran viure els millors capvespres d’estiu.
El proper 28 de juny s’encetarà la nova edició del De Gust de la millor manera, amb llum i color, les dues paraules que millor defineixen el nou treball de Renaldo & Clara, “Els Afores” (Bankrobber, 2017). Un sorprenent nou disc en què regiren el seu pop essencial amb magnífiques cançons i lletres intimistes que ompliran de màgia i llum l’escenari del De Gust. Un gran concert per un gran inici.